Blogger news

wkrotce

About

wkrótce

Ads 468x60px

wtorek, 12 marca 2013

Moje włosy - wreszcie sposób na nie!

Dawno mnie nie było (...) Przypadkiem natknęłam się na odżywke, która zostawiła po sobie poprzednia lokatorka. Wiele o niej słyszałam, ale sama pewnie bym nie kupiła. Na wizażu ma ledwie 3 gwiazdki. Ale jakoś już dawno temu zauważyłam, że z wizażem mi nie po drodze.

Joanna, Z Apteczki Babuni, Odżywka wzmacniająca do włosów cienkich, delikatnych, ze skłonnością do wypadania


Włosy po niej WRESZCIE się rozczesują. To niesamowite uczucie, bo właściwie nigdy nie było im to dane, odkąd przekroczyły magiczną długość 10 cm. I wtem, 2 marca tego roku, dobrze zapamietam ten dzień, zdarzył się cud, i trwa. Ta daaam! Oto one:




Fotki są troszkę idiotyczne i robione z biodra, za co przepraszam, ale wciąż żyję bez porządnego aparatu.

Są troszeczkę grubsze niż zwykle, ale także: o wiele bardziej gładkie, lśniące, podatne na układanie i przyjemniejsze po prostu. Zaplatam je na noc w warkocze, a nastepnego dnia sploty się trzymają nawet pomimo częstego czesania, moczenia wodą, śniegiem itd. Kolor jest odrobinę jasniejszy i może troszkę bardziej rudy. Ale dzięki temu lepiej widać ich zdrowa strukturę.

- miękkie, elastyczne, sypkie, sprężyste, zwiększona objętość

- konsystencja - dość rzadka,
- zpaach - nie zniewala

Wcześniej narzekałam, że mam wprawdzie długie, gęste włosy, które niby się nie rozdwajają, ani nie łamią, ale są też strasznie suche, a jeśli nie splote ich na noc, to tworzą kołtuny które wyglądają, jakbym ich nie czesała conajmniej tydzień. Rozczesanie ich zajmowało mi ok 2 - 3 godzin : / i po paru minutach znowu było to samo. Okazało się, że środkiem zaradczym jest po prostu ciągłe odzywianie. Teraz codziennie lub co drugi dzień wieczorem dostają odżywkę, którą spłukuję rano. Z natury są takie suche, że są w stanie wchłonąć właściwie każdą ilość odżywki.

Do tej pory nakładałam na 2/3 długości włosów, bo na skalp trochę się bałam - wszystko go podrażnia, są może 2 szampony którego tego nie robią. Ale chyba się odważe i sprawdzę.

Ciesze się, że doszłam z nimi do ładu. Teraz jeszcze muszę znaleźć sposób na paznokcie.

4 komentarze:

Unknown pisze...

A powiedz, nakładanie odzywki na noc nie powoduje przetłuszczania szybszego włosów?

Unknown pisze...

Zalezy od wlosow.. Moje sa strasznie suche, wiec ich sie chyba nawet nie da przetluscic

Marta Grzegorzak pisze...

Śliczny kolor włosów :)

Unknown pisze...

Dziekuje, to wlasnie od tej odzywki :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts