Blogger news

wkrotce

About

wkrótce

Ads 468x60px

niedziela, 26 maja 2013

Rossman Haul dzień 3ci

Do Rossmana zachodziłam ostatnio codziennie, bo zawsze cos sie przypomniało. Nie mam całosci zakupów na zdjęciu, ale może zaktualizuję. Ceny po obniżce (te, które zapamietałam)


Na zdjęciu jest:


1. Synergen dezodorant 3 zł
2. Synergen dezodorant 3 zl
3. Eva natura plyn micelarny do cery suchej - miałam wątpliwości, ale recenzje na blogach wieli z Was mnie przekonały
4. Świetny produkt Miss Sporty, niby krem BB ale dla mnie to bardziej krem koloryzujacy - juz ma za sobą pierwsze uzycia, bardzo mi się podoba naturalny efekt mocnej opalenizny, szybko wchłania się w skórę - ok 8 zł

nie ma na zdjęciu: 

5. kulka nivea antiperspirant - znam i nieustannie zużywam 8 zł
6. zielony krem do suchej cery alterry 7 zł
7. peeling bourjois - porażka, odradzam, bałabym sie go uzyć do stóp a co dopiero do twarzy. zasługuje na recenzję jako bubel wszechczasów.
8. dwufazowy płyn do demakijażu oczu ziaja - jestem wierna 4 zł


Nie jest tego wiele, ale ciesze się, że na tym poprzestałam, bo podczas obecnej przeprowadzki okazało się, że mam 3 pudła kosmetyków, z czego część jest jest na tzw gorącej liście - kończy im się data ważności wkrótce i spieszę się, żeby zdążyć zużyć.
A Wy, co kupiłyście? Wybieracie sie jeszcze?

7 komentarze:

koko pisze...

nie znam nic z tych kosmetków ;>

Unknown pisze...

Żadnego z nich nie miałam

Catherines diary pisze...

BB z Miss Sporty ? :D pierwsze widzę :p

Elficzna pisze...

odradzam te dezodoranty - uczulają mnie, pachną chemicznie i strasznie po nich kicham!! masakra jakaś

Unknown pisze...

Dzięki za ostrzeżenie, chociaż ja nie mam skłoności do alergii więc mam nadzieję , że może nic mi nie będzie..

Unknown pisze...

Hej! Nominuję Cię do Liebster Blog:
http://wmoimczasiewolnym.blogspot.com/2013/06/liebster-blog.html

AnnaBlog pisze...

Bardzo lubię ten płyn micelarny z Eveline!
Pozdrawiam A.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts