Blogger news

wkrotce

About

wkrótce

Ads 468x60px

piątek, 29 marca 2013

Haul przecenowy

Oto, co udało mi się kupić ostatnio na wyprzedażach i różnego rodzaju obniżkach.



 Internetowa apteka niezapominajka - produkty Himalaya za połowę ceny

1.Odżywka proteinowa Ochrona Koloru do włosów farbowanych 200 ml DATA WAŻNOŚCI koniec 03.2013 - kupiłam jakoś pod koniec lutego i już wykańczam.
2. Odżywka proteinowa Odbudowa i Regeneracja do włosów suchych i zniszczonych 200 ml DATA...
Data ważności 05.2013 - myślę że spokojnie zdąże zużyć.
obie w cenie 5,49 zamiast 12 zł
3. Mydło mleko i miód - 1,48 zamiast 3 zl
4. był jeszcze Krem do rąk odżywczy nawilżająco wygładzający za 2,89zł ale dałam mamie
5. na osobnym zdjęciu, bo zapomniałam, jest Ziołowy krem odżywczy do twarzy i ciała za 4, 98


Rossman

1.Odmładzające mleczko oczyszczające Total Effects 7 - 12 zl zamiast 18 zl
2. Bielenda, masło do ciało Bawełna - 8,99  zamiast 16zl
3. Bielenda, masło do ciało Orzech i Bursztyn - 8,99 zamiast 16zl
4. Bielenda, masło do ciało Awokado - 8,99 zamiast 16zl


10 komentarze:

Patt pisze...

uu "piękne" przeceny :)

Kamyczek pisze...

fajne zakupy:)

Unknown pisze...

Muszę się w końcu zdecydować na masła Bielendy :)

Unknown pisze...

Ciekawa jestem tych kosmetyków Himalaya :D

Naomi pisze...

Świetne zakupy. Jeszcze nie miałam żadnego masła z Bielendy. Muszę to nadrobić. :)

Marcepanka pisze...

uwielbiam produkty Himalaya :)

agu pisze...

Miałam masło do ciało Bawełna z Bielendy. Kosmetyk miał fajny zapach, ale jakoś słabo nawilżał w porównaniu z moim poprzednim masłem The Body Shop. Mi bardziej przypomina balsam niż masło do ciała

Unknown pisze...

gratuluję udanych zakupów :)

ksiądz pisze...

Błogosławieństwo Pana nad tym blogiem!

wlosowo-kosmetycznie pisze...

Jestem ciekawa produktów włosowych:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts