Blogger news

wkrotce

About

wkrótce

Ads 468x60px

sobota, 27 października 2012

Mini haul

Wczoraj wpadłam do mojej ulubionej krakowskiej drogerii, tj. do Firlita. Zakupiłam parę drobiazgów. Ze wszystkich jestem bardzo zadowolona, chociaż po otrzeźwieniu zastanawiam się, po co mi dwie bazy pod cienie, skoro mam już inną, i nie mogę jej wykończyć. Coś mi majaczy, że w amoku będąc wyobrażałam sobie, że zrobie porównanie 3 baz na blogu...

A tak poza tym przepraszam za okropne zdjęcie - chyba jednak naprawię jedyny przyzwoity aparat w którego posiadaniu jestem..



Na zdjęciu wyżej widzimy:
- bazę do cieni Hean Stay on - bo tester fajnie się nakładał
- bazę pod cienie Virtual - bo widziałam u dziewczyn na blogach, mi.n. u Wdowy po Stalinie
- wsówki do włosów - nigdy za wiele, bo się gubią

TERAZ moje hity, dzięki którym uważam te zakupy za naprawdę udane :)

1. pomadka essence I'm a Lobstar! kolorek zdecydowanie pomaranczowy :) Bardzo ladnie wygląda na ustach, recenzja wkrótce wraz z jej łososiową siostrą

2. brązowy tusz Joko Cosmetics Pump your lashes. Zdaje się, że nawet testera nie było, wzięłam w ciemno, bo przekonała mnie silikonowa szczoteczka. Czytałam o silikonowej szczotce do włosów z Body Shop, która ponoć świetnie roczesuje. Ta szczoteczka do rzęs też bardzo dobrze daje rade! Jestem zachwycona.

3. również brązowy modelujący żel do brwi z Celii. Bardzo mi się podoba efekt - jest mocny ale naturalny. Wcześniej używałam paletki do stylizacji essence i było dokładnie odwrotnie - słabo i sztucznie. Mam bardzo jasne brwi więc może dlatego?

Używacie któregoś z tych produktów? Jakie macie opinie?

8 komentarze:

Moodhomme pisze...

ciekawa jestem tego tuszu :D czaję się na niego i czaję :DD

Unknown pisze...

Dla mnie jest on super - rzęsy dobrze rozczesane, chociaż raczej naturalny efekt. Dla mnie to taki codzienny niezbędnik. Spróbuje zrobić zdjęcia w najbliższym czasie tylko muszę naprawić aparat!

Unknown pisze...

Mam bazę z Hean i jest moim KWC:)

Unknown pisze...

bazę z Hean polecam ja najbardziej :)

cherrylassie pisze...

nie słyszałam o żadnych z tych produktów, właśnie widzę jak jestem ze wszystkim do tyłu! Brakuje mi takich drogerii...
daj znać jak sprawdza się baza do cieni ;)
Pozdrawiam i zapraszam
http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

Unknown pisze...

ale jeśli siedzisz w UK - jak wnioskuję z adresu - to masz dostęp do innych fajnych rzeczy, czego zazdroszczę :)

Unknown pisze...

Trzeba wcisnąć na samej górze nad listą obserwowanych, dołącz do tej witryny:)

Claudia pisze...

Oj tak, baza z HEAN to mój must have :) Ciekawa jestem natomiast tej szminki i jaki daje efekt na ustach :))
PS. chyba zostanę na dłużej hehe :) Obserwuję! Pozdraiwam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts