Blogger news

wkrotce

About

wkrótce

Ads 468x60px

poniedziałek, 22 października 2012

Odżywka BH Herb Club Sandal Scent Wood with Jojoba Oil

Lubiłam Alinę Rose, ale odkąd widać, że lepiej jej się powodzi, i dostaje od firm różne drogie kosmetyki do przetestowania, lubię ją jakby troszkę mniej. Jest dla mnie instytucją jak Kasia Tusk albo serial o dynastii potentatów naftowych. Raczej nie kupię sobie odżywki do włosów za 70 zł. Nie ma we mnie zazdrości, jest tylko poczucie, że z czasem drogi blogerek i zwykłych użytkowniczek rozchodzą się. Oczywiście, przyznaje, ze nie miałabym nic przeciwko, gdybym była a jej miejscu : ] i gdyby ktoś regularnie przysyłał mi rzeczy, na które mnie nie stać.


Tym oto tytułem wstępu chciałam wypowiedzieć się nt. odżywki za ok 10 zł (a nie np za 70..). I tak dałam za nią mniej, bo kupiłam w zestawie w połowie użytych kosmetyków na allegro. To kolejny sposób na testowanie różnych rzeczy i płacenie za nie mniej. A także pomysł, co zrobić, gdy mamy pełno bubli, których same nie używamy, rozdać nie ma komu, a wyrzucić szkoda. Wchodzisz: Allegro-> uroda-> kosmetyki-> zestawy




Odżywka jest opakowana w wygodną, cienką butelkę z zielonego plastiku. Bardzo zachęca do użycia wyglądem, ale jeszcze bardziej zapachem. To zapach drzewa sandałowego, gorzki, cierpki, który po prostu uwielbiam! Słodkie i kwiatowe zapachy działają mi na nerwy. Zużywa się mniej więcej w takim tempie jak to zwykle odżywki, chociaż moje włosy dosłownie ją piją i przewiduje, że starczy na maksymalnie 5 – 6 użyć. Włosy po niej przyjemie pachną jeszcze jakiś czas, chociaż pewnie nie wszystkim taki akurat zapach przypadnie do gustu. Najważniejszym dla mnie plusem jest to, że stosunkowo łatwo się rozczesują i to aż do następnego mycia.





Jeszcze biedzę się nad rozpracowaniem składu. Widzimy w nim jednak już na pierwszy rzut oka pełno olejów: rycynowy, słonecznikowy, z oliwy, kokosowy, oraz tytułowy jojoba. Nic dziwnego, że moje włosy tak bardzo lubią tę odżywkę. Można ją dostać na allegro i to już za ok 10 zł! Jedyne zastrzeżenia można mieć do obecności alkoholu w składzie - ale moim włosom nie szkodzi, a na skalp i tak nigdy nie nakładam odżywek tylko wcierki. Poza tym oryginalny, intensywny zapach kadzidła też nie każdemu będzie się podobał, ale akurat dla mnie to główna zaleta!

BH Herb Club Sandal Scent Wood with Jojoba Oil

Skład:


woda, 
cetearyl alcohol - Emolient tzw. tłusty. Jeśli jest stosowany na skórę w stanie czystym, może być komedogenny, czyli sprzyjać powstawaniu zaskórników. Zastosowany w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów tworzy na powierzchni warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni (jest to pośrednie działanie nawilżające), przez co kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza skórę i włosy
glyceryna,
hydrogenated olive oil
– uwodorniona oliwa z oliwek
behenamidopropyl dimethylamine,
olive oil peg-7 esters,
polyquaternium-37,
simmondsia chinensis (jojoba) seed oil,
- olejek jojoba
fragrance - zapach
stearamidopropyl dimethylamine,
olea europaea (olive) fruit oil
- oliwa z oliwek
lactid acid,
guar hydroxypropyltrymonium chloride,
olea europaea olive oil unsaponifiables,
benzyl alcohol,
ricinus communis castor seed oil,
helianthus annuus sunflower seed oil
- olej słonecznikowy
tocopheryl acelate,
cocos nucifera coconut oil
- olejek kokosowy
methylisothiazolinone,
hydrolyzed silk butylenes glycol,
isopropyl lauroyl sarcosinate,
dipotassium glycyrrhizinate,
eriobotrya japonica leaf extract,
sophora angustifolia root extract,
swertia japonica extract,
cinnamyl alcohol,
hexyl cinnamal,
coumarin
alpha-isomethyl ionone







0 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts