Blogger news

wkrotce

About

wkrótce

Ads 468x60px

niedziela, 14 października 2012

Tipy: co z próbkami

Próbki kosmetyków nie są zupełnie beznadziejnym produktem, chociaż moim zdaniem ich główną wadą jest to, że po 2 - 3 użyciach trudno jeszcze wyrobić sobie zdecydowane zdanie na temat produktu. Z drugiej strony zwykle dostajemy je w prezencie do innych zakupów, więc nic za nie nie płacimy i nic nie szkodzi spróbować. Nie wiem jak wy, ale mnie najczęściej zostaje zawsze trochę kremu/odżywki itd po otwarciu opakowania. Żal wyrzucić, ale do tej pory tak właśnie robiłam, bo następnego dnia próbka była wyschnięta i nie nadawała się do użytku. Jednak wpadłam na pomysł.
Otóż takie otwarte ale nie zużyte opakowania wkładam do zakręcanych szklanych słoiczków, które mi zostały z kremów. W ten sposób próbka jest chroniona przed wyschnięciem i mogę ją zuzyć do końca kiedy mi pasuje. Ps. tak wiem, jest ultra-oszczędna, zwłaszcza, że próbki są zwykle za darmo, ale po prostu nie lubię, kiedy coś się bezsensownie marnuje, gdy można temu z łatwością zaradzić.

2 komentarze:

elpiss pisze...

super pomysł ;) ja jestem nagminnym zbieraczem próbek a później o nich zapominam ;)

Unknown pisze...

ha, ja długo byłam zbieraczem pudełeczek i nie wiedziałam po co..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts