Blogger news

wkrotce

About

wkrótce

Ads 468x60px

sobota, 8 września 2012

Igla i nitka

Przepraszam za brak polskich znakow, komputer sie wypial. Dzisiaj nieco odbiegam od linii "programowej" bloga, bo mam zamiar pochwalic sie tym, co sobie uszylam : ) Wlasciwie, to przerobilam. Bylo to banalnie proste, a jednoczesnie wyszlo calkiem porzadnie. Da sie w tym wyjsc na ulice : ) a to dla mnie podstawowe kryterium moich przerobek. Lubie tez szybkie efekty : )



Czasami lubie podlubac w ciuchach. Tym razem wzielam bluzke, ktora mi sie zawsze podobala, ale byla na mnie zbyt opieta w biuscie. Wzielam ja ze wzgledu na material i z nadzieja, ze moze kiedys moj biust bedzie wygladal inaczej. Ale nawet po przemianach biusciastych bluzka lezala zle. Zal mi ja bylo wyrzucac. Czekala na lepsze dni. Wczoraj przezylam olsnienie : )



Ubralam ja jak spodnice! Dalej tez bylo prosto.



Okazalo sie, ze po wciagnieciu ramion do srodka powstaja kieszenie, a calosc sie gladko uklada, bez wybrzuszen. Dodatkowo wzmocnilam to, co kiedys bylo dekoltem, wszywajac gumke - zeby spodnico-bluzka nie rozawlekla sie w pasie w trakcie uzytkowania. I voila!


Z pozostalej czesci rekawkow mam zamiar zrobic zabawne rekawiczki na cieple dni :)

2 komentarze:

Ewa Glapa pisze...

jesteś bardzo pomysłowa :)

Wdowa Po Stalinie pisze...

jako spódnica wygląda fajnie :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts