Blogger news

wkrotce

About

wkrótce

Ads 468x60px

sobota, 21 kwietnia 2012

Haul + szlaban na zakupy drogeryjne

Pierwszego dnia poszłam do Rossmana po jedną, dosłownie jedną rzecz, a wyszłam z:

1. Noni care przeciwzmarszkowy krem pod oczy seria Deluxe
2. Noni care przeciwzmarszkowy krem na dzień seria Deluxe

(potem wrzucę zdjęcie)

Jak stałam przy pomadkach, to juz wiedziałam, że na jednej się nie skończy. Stwierdziłam, że skoro wpadłam w trans zakupowy, to najbezpieczniej będzie skoncentrować się na pomadkach - bo niedrogie a zawsze się zużyją..

3. Noni care pomadka seria Made in Pardise
4. pomadka Alerra z rumiankiem
5. pyszny Carmex truskawkowy w tubce



Łącznie z tymi, które miałam w domu stanowią zapas na conajmniej rok.

Przy okazji zrobiłam komórką zdjęcia ciekawych produktów i poszłam na KWC poczytać opinie. Ciekawi mnie duża przecena produktów Tołpy, najpierw na Merlin.pl można było dostać wybrane kosmetyki taniej, teraz w Rossmanie.

Następnego dnia było mi ciągle mało zakupów. Najskuteczniejsza na wszelkie zachcianki jest terapia szokowa. Wpadłam więc do pewnego małego sklepiku w Podgórzu, i kupiłam



1. hydrolat róża damasceńska
2. alun
3. olejek karotenowy
4. olejek a kiełków pszenicy
5. olejek arganowy
6. masło kakaowe
7. olej monoi
8. masło shea
9. mydło allepo


Dopiero te zakupy, a zwłaszcza końcowa suma do zapłacenia otrzeźwiły mnie trochę. Teraz  testuję nowe nabytki i odliczam dni do 16 maja :) bo do tego dnia mam szlaban na zakupy kosmetyczne. Ale już jestem spokojna ; ) Testuję nowe rzeczy, na razie jestem ze wszystkiego zadowolona oprócz jednej pomadki. Recenzje wkrótce : )

Zdjęcia jak zwykle robione zlewozmywakiem ale mam nadzieje wkrótce naprawić normalny aparat i może będzie to lepiej wyglądało.

2 komentarze:

Ewa Glapa pisze...

no spore zakupy, poszalałaś trochę :D

Unknown pisze...

Długi ten Twój szlaban, mi też by się przydał ale tyle czasu bym na pewno nie wytrzymała:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts