Blogger news

wkrotce

About

wkrótce

Ads 468x60px

niedziela, 4 listopada 2012

Paznokcie Sok marchewkowy z dodatkiem ananasa

 Jesienią lubię mieć nasycone kolory na paznokciach. Bordo, wiśnia, wermut, absynt. Jednak tak się składa, że akurat pod ręką mam właśnie pomarańczę, a właściwie sok marchewkowy od Wibo z dodatkiem ananasa od Revlon.



Nie jestem jak można zauważyć, lakieromaniaczką. Mam wrażenie że lakier to taki ekstra dobiazg, który nie wpływa istotnie na mój wygląd, a jedynie na samopoczucie. Ot, taka zabaweczka, drobny detal. Dlatego na mojej liście priorytetów lakiery znajdują się na samym końcu. 



Staram się nie kupować ich zbyt wiele, a jeśli już to zawsze w innym odcieniu.  Wszystkie moje doświadczenia z droższymi lakierami dowodzą, że im droższy tym gorzej się nakłada i gorzej zmywa. Nigdy nie dałabym powyżej 10 zł za lakier. Im lepszy i tańszy lakier tym lepszy ;)


Wibo So Matte 01



Według powyższych kryteriów Wibo So Matte jest jednym z moich lakierowych hitów. Buteleczka w zawrotnej cenie 5,99 zl jest wprawdzie niewielka, ale nie pamiętam bym kiedykolwiek rzeczywiście zużyła jakiś lakier do końca. 

Po pojedyńczym nałożeniu uzyskujemy efekt matu, i głęboki, równy kolor. Pędzelek jest bardzo poręczny i początkowo nie tworzy smug, szybko zasycha. Jednak jeśli jedna warstwa nam nie wystarcza, przy drugiej pojawiają się problemy: smugi, pęcherzyki powietrza. Mat nie jest idealny, lakier odbija światło, ale mniej niz zwykłe lakiery. Co do trwałości się nie wypowiem, bo zawsze ściągam po jednym dniu.


Jako glitter został użyty Pineapple Fizz Scented Nail Polish Revlon. Ogólnie błyszczy się pięknie, pachnie chemicznie (po pewnym czasie od pierwszego otwarcia właściwie śmierdzi..) ale ogólnie ma jedną straszną wadę – zabarwia na żółto płytkę. Kolor nie utępuje pomimo wielokrotnego mycia, odmaczania itd, więc wyglądamy jakbyśmy miały conajmniej grzybicę. Dopóki paznokieć nie odrośnie trzeba zakrywać ten grzybiczny odcień ciemniejszymi lakierami. Oczywiście, płytkę można ochronić przez  nałożenie grubej warstwy izolującej, np pomarańczowy lakier Wibo So Matte 01 dobrze się sprawdza w tej roli, z kolei moja stała odżywka Eveline Strong Nails niestety zawiodła. Bardzo podoba mi się też i to, że nie ma problemu ze zmyciem i mimo intensywnego koloru nie brudzi paznokci.

Ps. przepraszam za skórki

Revlon Pinepple Fizz

3 komentarze:

Leany pisze...

Ja mam ciemno niebieski taki revelonek, trochę przesadzili z tym zapachem ... lakier śmierdzi ^^

beauty-tester pisze...

fajny kolorek, podoba mi się :)) pozdrawiam!

blogger pisze...

Świetny kolor paznokci. Uwielbiam takie kolory, ale tylko na paznokciach u stóp :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts